meetlat cto

Tevredenheid van cliënten en medewerkers

19-09-2018


Afgelopen periode is zowel het cliënt- als het medewerkerstevredenheidsonderzoek afgerond (CTO CQ-index & MTO).

Zoals ieder jaar streven we naar een hoge respons en dat is ook deze keer gelukt: Cliënten 83% en medewerkers maar liefst 85% respons. We zijn hier erg blij mee omdat het een zeer reëel beeld geeft van de waardering van zowel bewoners als medewerkers.

Onderstaand de resultaten per onderzoek:

MTO

De Beste werkgeverscore voor Woonzorgnet is 7,54. Deze score is bijna 0,5 punt hoger dan de Benchmark GGZ met een 7,13 score.

De beste werkgeversscore is gebaseerd op 6 elementen: Werkgeverschap – Organisatietrots – Organisatierichting - Waardering – Werktrots - Benutten van talent.

CTO

Het cijfer voor het CTO Woonzorgnetbreed is 7,9.
Bewoners waarderen de dienstverlening van Woonzorgnet wederom hoger dan vorig jaar. Een mooie prestatie!

De rapportages van zowel het MTO als het CTO worden op de locaties besproken met team en bewoners. De aandachtspunten worden meegenomen in de nieuwe jaarplannen voor 2019.

Bekijk hier de flyer “Clienttevredenheidsmeting Woonzorgnet 2018".

terug naar overzicht